Dag 67

 
 
 
Tisdagen den 2 december
Maria José och Flavio åkte till Porto Alegre idag. Varför vet jag inte, men de kommer inte hem förrän imorgon. Så nu ligger jag här i sängen helt själv i huset. Att sova själv i ett rum går bra, men att sova själv i ett hus är jag lite mindre förtjust i, varför vet jag inte. Tycker väl om att veta att det finns någon i närheten. Med så tunna fönster och väggar låter det dessutom som om allt som händer på gatan sker inne i huset. 
 
Jag börjar känna mig rätt uttråkad här i Ipê. Visst det är jättefint och Centro Ecológico gör ett jättejobb här också. Men just nu är det väldigt mycket kontorsjobb. Det finns inte mycket jag kan göra och det gör mig uttråkad. Jag längtar tillbaks till Torres. Det är planerat att jag ska åka den tionde, men helst åker jag på lördag. Jag trivs såklart jättebra med Maria José och Flavio, de är underbara människor, men annars är det inte så kul. 
 
Saknar träningen också på gymmet. Tror iof att det kan vara bra för min vader att vila lite, råkade sträcka dem idag. Men jag vill träna igen. Rädd för att komma in i dåliga vanor här.
 
Nej, nu ska jag sova. Jag ska upp klockan fem imorgon. Ali hämtar mig 06.30. Ingen aning om vad vi ska göra men hoppas på att det blir lite roligare. 

Kommentera här: