I mina öron just nu

 
Rebecca & Fionas nya platta Beauty is pain, Game of Thrones första boken som ljudbok och Bombay Bicycle Clubs nya album So long, see you tomorrow. Min absoluta favorit från R&Fs platta är Stockholm, som jag verkligen fullkomligt älskar. Jag kommer nästan in i någon slags härlig trans känns det som så fort den börjar spelas.
Kampen om järntronen har jag lyssnat på länge nu, rättare sagt 19 timmar. Men jag har ändå bara lyssnat på 55% av boken enligt Mondoappen. Och det förvånar mig hur detaljerad serien faktiskt är, för än så länge är det inget jag märkt att de uteslutit. Tråkigt nog är det inte lika spännande som det skulle kunna vara då jag redan sett hela serien (eller det som hunnit komma ut). Och jag gissar att bok ett motsvarar säsong ett.  
Sedan har ju Bombay Bicycle Club kommit ut med sitt nya album och det är ju genialiskt, bästa på länge. Jag kan inte ens välja ut en favorit där!

Kommentera här: